Książka “Lepszy pracodawca”

240 stron praktycznej wiedzy o autentycznym employer brandingu z domieszką design thinking

Książka “Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” wydana w 2020 r. nakładem Wydawnictwa Onepress to efekt ponad 9 miesięcy pracy i analizy projektów, nad którymi pracowałam w ostatnich latach lub które zainspirowały mnie na rynku. Znajdziesz w niej wszystko, co musisz wiedzieć, aby jeszcze dziś lepiej rekrutować kandydatów, utrzymać i zaangażować swoich pracowników oraz budować poczucie przynależności i dumę z Waszego miejsca pracy

  • Wnioski z 14 lat pracy zawodowej i ponad 200 projektów zebrane w 8 rozdziałach oraz 43 zagadnieniach z rynku pracy i życia różnych organizacji
  • Praktycznie i po “ludzku” wytłumaczone oraz uporządkowane zagadnienia typu: employer branding, synergia marek, candidate experience, employee experience, kultura organizacyjna etc.
  • Proste i realne pomysły na lepszą i przede wszystkim skuteczną komunikację z kandydatami i pracownikami do wdrożenia od już
  • Konkretne scenariusze działania i listy “to do”, gdy wdrażasz zmianę w firmie, pracujesz nad strategią EB czy usprawniasz codzienną komunikację z kandydatami i pracownikami
  • Przegląd najciekawszych kreacji pracodawców z Polski i zagranicy – zawsze z komentarzami Zyty Machnickiej i wskazówkami na przyszłość
  • Wiedza, inspiracja i praktyka przydatna dla każdego człowieka w organizacji – od HR, EB czy sprzedaży i marketingu po managerów, dyrektorów i zarząd

“Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” 
Zyta Machnicka

Wydawnictwo: Onepress 
Druk: 240 stron, oprawa miękka
Cena regularna: 54,90 PLN
Znajdziesz ją w Empiku i innych stacjonarnych księgarniach w całej Polsce. Możesz ją też zamówić tutaj.

Spis rozdziałów

W tej podróży ważny jest każdy etap. Aby zrozumieć potencjał autentycznego employer brandingu i przekuć go na własne działania, przed Tobą aż 8 rozdziałów “Lepszego pracodawcy”

1. Rynek pracy potrzebuje prawdy
1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji
1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy
1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy
1.4. Autentyczna synergia marek
1.5. Pracodawca to ja i Ty

2. Autentyczny employer branding
2.1. Anielskie skrzydło pracodawców
2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB
2.3. Luka wartości
2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami
2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie

3. Ludzie, których nie widać 
3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 
3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 
3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 
3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 
3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 
3.6. Mama też może pracować 
3.7. Test na odpowiedzialność 

4. Wielka moc mikrodoświadczeń 
4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji
4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników
4.3. Candidate & employee experience w praktyce
4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty

5. Culture thinking 
5.1. Kultura, której nie rozumiemy 
5.2. Od culture fit do culture add 
5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 
5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 
5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey 

6. Strategia EB z elementami design thinking 
6.1. Strategia potrzebna od zaraz 
6.2. Wykorzystaj design thinking 
6.3. Zrozum kontekst 
6.4. Celuj w potrzeby biznesu 
6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 
6.6. Wybierz mądrze EVP
6.7. Znajdź pomysł na employer branding
6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan
6.9. Wykorzystaj synergię marek
6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów
6.11. Testuj i wyciągaj wnioski

7. Pracodawca, agencja pracy 
i współmarka 

7.1. Wizerunek agencji 
7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 
7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność 

8. Człowiek, zespół 
i społeczność

8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR
8.2. Od projektu do społeczności 
8.3. Ile może jeden człowiek 

A co, 
jeśli się uda?

Gdzie kupić “Lepszego pracodawcę”?

Książkę znajdzieszj w Empiku i innych księgarniach stacjonarnych w całej Polsce.
Możesz ją również zamówić przez internet np. na stronie Wydawnictwa Onepress tutaj.
Jeśli interesują Cię większe pakiety, np. jako prezent dla Twoich współpracowników lub klientów, odezwij się do mnie na priv. Wyślij mi maila na zyta@lightness.pl lub napisać do mnie na LinkedIn lub Messengerze.

Zapraszam Cię serdecznie także na oficjalną stronę książki: www.lepszypracodawca.pl.
Znajdziesz tam m.in. odnośniki do spotkań autorskich, jak również recenzje czytelniczek i czytelników, którzy lekturę “Lepszego pracodawcy” mają już za sobą.

Oficjalny hasztag książki: #lepszypracodawca

Jeśli będziesz po lekturze “Lepszego pracodawcy”, śmiało daj o tym znać innym, także i mnie :)
W społecznościówkach śmiało wykorzystuj do tego oficjalny hasztag #lepszypracodawca. Niech społeczność osób, którym zależy na zmienianiu własnych organizacji i rynku pracy na lepsze wie, że do niej należysz :)

Zapraszam Cię także do podzielenia się opinią na temat “Lepszego pracodawcy” na portalu lubimyczytac.pl oraz na Goodreads.