Na rynku działam już ponad 15 lat i choć w tym czasie niezliczoną ilość razy angażowałam się w projekty merytoryczne z obszaru employer brandingu, to kilka z nich odegrało i odgrywa szczególną rolę:

  • Lightness – własna firma, czyli hub edukacyjny realizujący projety warsztatowe, wystąpieniowe i konsultacyjne z obszaru rynku pracy. Razem z Kasią Wilgą największy nacisk kładziemy na szerzenie sprawdzonej i konkretnej wiedzy o autentycznym employer brandingu. Wierzymy bowiem, że absolutnie każda firma, instytucja i organizacja, a także każde miasto, powiat i województwo może być lepszym pracodawcą – szybciej i skuteczniej rekrutować kandydatów i lepiej komunikować się z aktualną kadrą. I właśnie w takie projekty angażujemy się najchętniej;
  • Employer Branding na AGH – pierwsze w Polsce, roczne studia podyplomowe zakresu budowania marki pracodawcy. Doprowadziłam do ich organizacji, przygotowałam program merytoryczny i do dziś jestem w ten projekt mocno zaangażowana. Mamy aż 4 bloki merytoryczne i 30 różnych warsztatów prowadzonych przez ponad 20 wykładowców-praktyków. Spod moich skrzydeł wyszło już na rynek ponad 200 fantastycznych speców od EB, z czego dumna jestem przeogromnie. Aktualnie trwa już VII edycja;
  • EBMASTERS  – największa, w pełni oddolna społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu. Od ponad 6 lat organizujemy wieczorne spotkania w 7 miastach w Polsce (Kraków, Warszawa, Wrocław, Katowice, Poznań, Zielona Góra, Toruń). Otwieramy na autentyczny employer branding pracowników różnych działów i angażujemy do wystąpień przedstawicieli przeróżnych – i małych, i wielkich – organizacji.
  • Trendwatching & Future Studies – nowy projekt pierwszych w Polsce tak praktycznych studiów podyplomowych poświęconych analizie i prognozowaniu trendów biznesowych, gospodarczych i społecznych. Współorganizuję go z Wydziałem Humanistycznym AGH i Radkiem Tyrałą. Właśnie trwa I edycja :)
  • Lightness Conf  – konferencja dla interdyscyplinarnych zespołów złożonych z przedstawicieli działów HR, EB, rekrutacji, ale również marketingu, komunikacji, sprzedaży czy IT. Event jest w formule One-Woman-Conference, co oznacza, że podczas 5 głównych wystąpień merytorycznych na scenie jestem tylko i wyłącznie ja. Razem z Zespołem w Lightness doszliśmy bowiem do wniosku, że najwyższy czas ubrać w ścieżkę merytoryczną moje i nasze odkrycia dot. kultury rekrutacji i opowiedzieć o nich na scenie własnego eventu